Hej mitt vinterland....

Nu snöar det. Tänk att det kom lite snö på sportlovet.
Förra året var det vårväder och syrran gjorde vårfint i trädgården. På påsklovet var det 15 cm snö.

Barnens pulkor får rastas ännu en gång (blir det fler). Kanske det blir så mycket att det är lönt att t a ut snowracern...
Sonen oscar 7 år, skulle iväg med fritids till skogen och grilla korv. Undrar hur det ska gå. Stackars fröknar som ska ge sig ut med 20-30 snövilda ungar. Tur de har torkskåp på skolan, fast jag tror inte att det skåpet räcker.
Fast jag är lite avundsjuk på dem.

Sitter här med min goa kaffe latte och tittar ut på snöflingorna som sakta faller till marken. Det är mörkt när jag kommer hem, men Oscar ger sig nog iväg till pulkabacken ändå. Envis vad är det?

Gäller att ha varm choklad klar till honom när han kommer in igen, som snömannen.

Ebba sitter väl inne i Kvidinge och spelar på datorn, eller???

Stora tvättdagen ikväll, så slipper man det till helgen. Då kanske vi hinner städa istället, hahahahahahahahahaha!!

Nej nu ska jag jobba lite, det är så kul.

Kör försiktigt i trafiken


Kommentarer
Postat av: Ebba

Jodå det gör hon!

:P

Ses imorron!

2009-02-19 @ 11:52:46
URL: http://ebbizzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0