Bäbis - äntligen kom hon.........

Idag kl.10.17 fick en av mina bästa kompisar en liten flicka i Göteborg.

Jag är så glad för deras skull - MIRAKELBEBIS - hon kan egentligen inte bli med barn, men någon förstod deras längtan efter ett barn till.

Grattis Carina, Håkan, Moa och Jonathan till er lilla flicka (vi vet ej vikten ännu).

Tänk att det blev en bebis efter alla års längtan. Jag förstår precis hur ni känner.
Jag längtar efter att komma upp till er och träffa er nya familjemedlem.
Tårarna rinner och Ebba sitter i skolan och vill se fotot, på den söta tösen, som jag fick till min mobil.

Massor av pussar och kramar från oss

Kommentarer
Postat av: Rune

Hej Jenny.

Kul att du kommit igång och blogga, nu har man lite att läsa emellanåt.

Kör så det ryker.

Kram

2009-03-09 @ 12:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0