KAFFE

Äntligen har jag kunnat dricka min första kopp kaffe på1 HEL VECKA.
Hur har jag kunnat vara utan.


Egentligen tycker jag inte om kaffe, men en kopp Caffe Latte på jobb i lugn och ro är bara såååååå gött.

Att man tycker det är semester att gå till jobb, är jag väl inte helt ensam om att tycka.
Här samlar jag kraft för de vedermödor som kommer på kvällen.
Middag, läxläsning, bad, TV, mys, tvätt, disk.

Nån som känner igen sig?????????????

NÄHÄ inte det, då är jag väl helt ensam om det då!!!

I alla fall är det skönt att ha barnen hemma igen. Att ha någon att prata med och någon som vill krama mig när jag är lite nere. Även ensamstående mammor och pappor behöver kramas.

Snart är det födelsedagar som hägrar. Först min sen Ebbas och Oscars, på 1 månad. Fast det är bra, för då kan man fira det samtidigt och så kan barnen ha sina kompiskalas var för sig.

Idag har det varit piss-väder härnere i Helsingborg. REgn, regn, regn, fan hela dagen.

Jag vill ha SOL, SOL, SOL. Ville se vårblommor uppe snart, så blir man gladare.

Hej svejs i lingonskogen 
Jenny

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack för kommentaren! Ja jag hade faktiskt varit sugen på att skriva en bok, inspirerad av mitt liv. Det hade varit en dröm. :)

2009-03-03 @ 17:22:07
URL: http://erikaroos.blogg.se/
Postat av: jessica

jag är inne å tjuv läser med jämna mellanrum.... ska bara avslöja att jag va å köpte present till dig i går... tidigt ute...

2009-03-03 @ 21:50:44
URL: http://gossigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0