Kanelbullebak...klart


Efter sovmorgon ... sov till 8.17, var det dags att hämta sig efter Melodifestivalchocken.
Jag hade hoppats på EMD, men jag tror att med tanke på andra länders märkliga deltagare, så har Malena Ernman stor chans. Vilken skräll... och s nygg är hon också.

Idag blev det nedan produktion. 120 kanelbullar, som förhoppningsvis räcker ett par veckor. Enstaka gånger händer det att man får kaffegäster. Annars är det barnen som får lyxfika.



Ska hämta barnen hos deras pappa ikväll och sen ska jag bara krama dem hela kvällen.
Saknar dem jättemycket när de ej är hemma, fast jag tror inte de saknat mig ett skvatt. Jag är ju bara en jobbig tjatig mamma.

Hoppas det blir bättre nu när det är ljust ute, så behöver vi ej klättra på varandra vid datorerna. Ebbas dator ska byggas om nästa helg, så hon kan spela SIMS2 på den. Då kanske jag kan få ha min dator ifred ibland i alla fall.

Puss och kram till mina barn, saknar er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmm dom bullarna såg goa ut, hade gärna att en fika med dig och myst.

Kram

2009-03-20 @ 15:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0