Måndag igen...

och nu var det måndag igen.
Chefen är på skidsemester och kommer tillbaka på torsdag, då sitter jag på sjukhuset med Oscar som ska operera halmandlarna. Min stackars lille kille. Men vi hoppas att det ska gära att han kan prata bättre och sova bättre.

Sitter här på kontoret nu med lite ångest. har inte supermycket att göra, så jag passar på att skriva här, hinner inte hemma.
I lördags var barnen med sin pappa och scouterna på stranden och grillade korv, det var väldigt uppskattat. Under tiden bakade jag kärleksmums. Sen körde vi till mina perenteser och försökte bygga om 2 datorer med brorsans hjälp. Ebbas dator blev kanonbra, nu kan hon spela Sims2 på den. Det gick ju ej utan grafikkort. susses dator blev inte lika bra, men jag ger inte upp. Vi fortsätter att bygga om. Finns det någon som har lite extra minne till datorer liggande? Vet ej vilka som passar.

Igår tog vi det lugnt, städade lite, gjorde lite fint på altanen och handlade på Citygross. Hem och lagade kyckling, ris och currysås. Barnens favorit, helt klart. Vi satt på altanen och åt, med täcken runt oss.

En mysig helg alltså.

I löööööve my kids.

Jenny snart 28 år hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0