Tack...för alla gratulationer igår

Som sagt, fyllde år igår och blev  uppvaktad. Mina föräldrar kom vid 17-tiden. Jag fick ett pannkaksstekjärn, kanonbra, nu kan jag göra pannkakor utan att bränna dem. Fick även lite Forsythiagrenar att ha som påskris.

Ebba hade dukat jättefint på vår altan, med påskservetter och en massa fina ljus. Tack Ebba

Jag hade beställt tårta på Carl Perssons Bageri i Påarp. De gör så himla goda tårtor.

Den riktiga tårtan på min 38-årsdag

Medveten text på tårtan för att skolja med min dotter Ebba.
 När jag fyllde 36 år fick jag ett kort av Ebba med texten "Grattis på 26-årsdagen, blev du glad nu"
Jag var bara tvungen att skoja lite med henne.

Ett par kompisar som bor granne med mina föräldrar kom också och gratulerade. Det var helt oväntat. Och jag som bara hade köpt en liten tårta. Av dem fick jag en liten blomgrupp med påskliljor och 1 Pensé och en stålställning med en skylt med texten "Välkommen". Den får stanna inne, annars får den bara fötter."

Tack Roger och Jessica. Det var jättekul att ni kom.

Idag ska jag jobba in en massa. Oscar ska opereras imorgon, så sen får jag vara hemma ett par dagar, för att undvika infektion i halsen på honom. Sen ska han hållas lugn, så risken för blödningar minskar, hur nu det ska gå?????

Tack och hej
Leverpastej

Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha!!!

Jag vet inte heller hur det ska gå mamma??

Det kommer vara omöjligt, eller?

2009-03-25 @ 21:31:43
URL: http://bizzzz.blogg.se/
Postat av: Erika

Hejhej! Ja skolan går verkligen först just nu, känns som om jag har absolut ingen fritid :( men bra betyg är bättre. Jag glömde ringa dig på din födelsedag, fast jag hade satt påminnelse på mobilen, ganska dåligt samvete. Grattis i efterskott! Kan inte Ebba ha sitt party på påsklovet? Puss&kram

2009-03-26 @ 06:35:24
URL: http://erikaroos.blogg.se/
Postat av: jessica

det var väll det minsta man kunde göra,, men tåratn räckte så ha inte dåligt samvete för det!!!! go va den trotts att den var ettpar år gamal om mna ska rätta sig efter bilden å texten,,,hahahhahahah..... ha det gött fån oss

2009-04-02 @ 15:51:30
Postat av: Erika

Pga för lite pengar :(

2009-05-13 @ 13:11:59
URL: http://erikaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0